Friday, July 23, 2010

apa-apa jak...

kebetulan ka itu?? sudah 2 or 3 kebetulan.. ndak kan kebetulan ya.. ehm.. entahlah.. ari tu org lain yg terckp kebetulan aku ada disitu.. pas tu kebetulan pulak ada tgk2 pic fb, beberapa ari lepas aku bgtau, kebetulan pulak pic tu ndada sudah.. nah lg kebetulan aku cari2 movie ( ya lah, bkn aku punya, so kena mencari la.. ).. adui tertekan pulak aku yg nda sepatutnya aku tekan.. ndakan pulak sama.. upload n save on the same day.. upload tu backgroundnya d touch up but yes, still can see the same place.. save pulak yg original n got a few, maybe 6 - 8 pic.. that was upload n save a day after taken that things.. ehm.. kebetulan jugak la tu.. mungkin.. frankly, i hated it. be honest and just tell me openly and it will not hurt me or otherwise i know it by myself. Honestly, it hurt me damn badly.. so is that all happened just a coincidence to me??????? if i can share and tell u about anything, why didn't u??

2 comments:

kartika said...

nampaknya anda seorang yang sangat terbuka dan matang berfikir. saudari juga seorang yang berterus terang dan mendampingi saudari adalah sangat menyenangkan, itu luahan gerak hati saya. namun, bukan semua orang yang berani untuk bersifat terbuka seperti saudari lebih-lebih lagi jika ianya akan mengguris hati. ikhlasnya, seronok membaca blog saudari yang memang ikhlas dari lubuk hati saudari.

Anonymous said...

I love purplerosegurl.blogspot.com! Here I always find a lot of helpful information for myself. Thanks you for your work.
Webmaster of http://loveepicentre.com and http://movieszone.eu
Best regards